11% organic revenue growth in the first nine months of 2018
October 9, 2018
LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton, the world’s leading luxury products group, recorded a 10% increase in revenue, reaching € 33.1 billion in the first nine months of 2018. Organic revenue grew 11% compared to the same period in 2017, and 13% excluding the impact of the airport concession closures in Hong Kong at the end of 2017. All geographical areas progressed well.
In the third quarter, revenue was up 10% compared to the same period in 2017, a performance which continued the trend recorded in the first half of the year and to which all business groups contributed. Organic revenue growth was 10%.
Revenue by business group:
www.lvmh.com/news-documents/press-releases/11-organic-revenue-growth-in-the-first-nine-months-of-2018/
11% роста органического дохода за первые девять месяцев 2018 года
October 9, 2018
LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton, лидирующая в мире группа элитных товаров, зафиксировала 10-процентное увеличение выручки, достигнув € 33,1 млрд. за первые девять месяцев 2018 года. Органические доходы выросли на 11% по сравнению с аналогичным периодом 2017 года и 13% за исключением влияние закрытия концессий аэропорта в Гонконге в конце 2017 года. Все географические районы развивались хорошо.
В третьем квартале выручка выросла на 10% по сравнению с аналогичным периодом 2017 года, что продолжало тенденцию, зафиксированную в первой половине года, и в которую вносились все бизнес-группы. Рост органического дохода составил 10%.
Доход по бизнес-группе:
www.lvmh.com/news-documents/press-releases/11-organic-revenue-growth-in-the-first-nine-months-of-2018/