AT&T Календарь Акционеров | |
Прошедшие события Добавить событие |
а где дивиденды? кто подскажет
а где дивиденды? кто подскажет
AT&T INC.
At July 31, 2020, there were 7 125 000 000 common shares outstanding.
www.sec.gov/ix?doc=/Archives/edgar/data/732717/000156276220000279/T2q2010q.htm
Капитализация на 22.10.2020г: $201,495 млрд
Общий долг на 31.12.2017г: $302,090 млрд
Общий долг на 31.12.2018г: $337,980 млрд
Общий долг на 31.12.2019г: $349,735 млрд
Общий долг на 30.09.2020г: $343,497 млрд
Выручка 2017г: $160,546 млрд
Выручка 9 мес 2018г: $122,763 млрд
Выручка 2018г: $170,756 млрд
Выручка 9 мес 2019г: $134,372 млрд
Выручка 2019г: $181,193 млрд
Выручка 1 кв 2020г: $42,779 млрд
Выручка 6 мес 2020г: $83,729 млрд
Выручка 9 мес 2020г: $126,069 млрд
Прибыль 9 мес 2018г: $14,823 млрд
Прибыль 2018г: $19,953 млрд
Прибыль 1 кв 2019г: $4,348 млрд
Прибыль 6 мес 2019г: $8,322 млрд
Прибыль 9 мес 2019г: $12,271 млрд
Прибыль 2019г: $14,975 млрд
Прибыль 1 кв 2020г: $4,963 млрд
Прибыль 6 мес 2020г: $6,526 млрд
Прибыль 9 мес 2020г: $9,694 млрд (-21% г/г)
investors.att.com/financial-reports/quarterly-earnings/2020
сегодня 08.10.20г зашел в бумаги часов в 12 московского времени…
как бы вечером кончался срок по покупке акций для получения дивидендов..
примерно по-моему часов в 18… через пару часов я вышел из них..
Дивиденды мне заплатят?
Иннокентий Лосев, если срок по покупке акций для получения дивидендов вчера закончился, то нет
Роман Ранний,
Как бы надпись была 4 часа до конца дивидендов… я зашел… позже часов через 5 хотел докупить, надписи уже не было… подождал пока цена отросла и вышел…
Иннокентий Лосев, какая надпись? где надпись?
сегодня 08.10.20г зашел в бумаги часов в 12 московского времени…
как бы вечером кончался срок по покупке акций для получения дивидендов..
примерно по-моему часов в 18… через пару часов я вышел из них..
Дивиденды мне заплатят?
Иннокентий Лосев, если срок по покупке акций для получения дивидендов вчера закончился, то нет
Роман Ранний,
Как бы надпись была 4 часа до конца дивидендов… я зашел… позже часов через 5 хотел докупить, надписи уже не было… подождал пока цена отросла и вышел…
сегодня 08.10.20г зашел в бумаги часов в 12 московского времени…
как бы вечером кончался срок по покупке акций для получения дивидендов..
примерно по-моему часов в 18… через пару часов я вышел из них..
Дивиденды мне заплатят?
Иннокентий Лосев, если срок по покупке акций для получения дивидендов вчера закончился, то нет
сегодня 08.10.20г зашел в бумаги часов в 12 московского времени…
как бы вечером кончался срок по покупке акций для получения дивидендов..
примерно по-моему часов в 18… через пару часов я вышел из них..
Дивиденды мне заплатят?
ПЕНТАГОН ВЫБРАЛ AT&T, NOKIA, ERICSSON ДЛЯ ТЕСТОВ 5G В США — BBG (https://news.bloomberglaw.com/tech-and-telecom-law/at-t-nokia-ericsson-picked-by-pentagon-for-5g-test-bed)
Тимофей Мартынов, stonks
ПЕНТАГОН ВЫБРАЛ AT&T, NOKIA, ERICSSON ДЛЯ ТЕСТОВ 5G В США — BBG (https://news.bloomberglaw.com/tech-and-telecom-law/at-t-nokia-ericsson-picked-by-pentagon-for-5g-test-bed)
AT&T Inc. (NYSE: T) is a world leader in communications, media and entertainment, and technology. With our acquisition of Time Warner, we are building a truly modern media company that will create the best entertainment and communications experiences in the world.
AT&T has recorded 34 consecutive years of quarterly dividend growth. We’re a Fortune 10 company.
The recently completed acquisition of Time Warner brings together the three key elements in media and entertainment that are required to transform how video is distributed, paid for, consumed and created:
The merger also enables AT&T to create a new option for advertisers to find and reach relevant audiences at scale in trusted, premium content environments. We have an opportunity to do for video advertising what others have done with digital advertising but with greater transparency, brand-safety and accountability.
The AT&T-Time Warner combination is powerful, creating a virtuous cycle…great content to drive engagement…broad, direct-to-consumer distribution…high speed networks to reach more consumers…all fueled by relevant advertising and insightful analytics to improve the overall consumer experience.
The merger will allow us to reinvent the way the media and entertainment industry works for consumers, content creators, distributors and advertisers.